dag 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Dag 01 – Om mig. Dag 02 – Om mina vänner. Dag 03 - Det här åt jag idag. Dag 04 – Mina föräldrar. Dag 05 – Tio fakta om mig. Dag 06 – Mina syskon. Dag 07 – I min handväska. Dag 08 - Mina djur. Dag 09 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 10 –
Den här månaden. Dag 11 – Det här får mig att må bättre. Dag 12 – Mina rädslor.
Dag 13 – Det här saknar jag.
Dag 14 - Musik.

Hakar på trenden med att vara så ärlig som möjligt i ett par dagar. Dock minskade jag listan en aning för att endel är rätt jobbiga att skriva om, några orkar jag inte skriva om och hela min släkt på både mammas och pappas sidan läser denna blogg som råkar vara skriven av mig och lite vill jag allt ha in private. Okej, nu kör vi med början idag, om någon halv timme, och fjorton dagar framåt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0