lista

En bild Julianna tog på mig för ett par dagar sen.

Eftersom att morgondagen är den sista dagen på år 2009 så jag snodde en liten lista om 2009 från Cattis(snygg jävel!).

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Absolut. Höll du några av dina nyårslöften? Skulle träna mer och äta bättre. Så nej, klart jag inte gjorde :D Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nejdu. Dog någon som stod dig nära? Ja. Miss you. Vilka länder besökte du? Hållt mig inom sverige. Dåligt! Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite kärlek kanske. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Rätt många du. Vad var din största framgång 2009? Inget tror jag, haha. Största misstaget? Vet inte. Typ, att jag inte hängde med emma till skogsröjet. Har du varit sjuk eller skadat dig? Javisst. Bästa köpet? Kläder, skor, mat osv. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor, mat osv. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner. Ni är bäst. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj, det är många. Men dels "pitbull - I know you want me", "Volbeat - Still counting" och "Manian - Welcome to the club". Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blir glader med åren, hehe. Vad önskar du att du gjort mer? Svårt att säga. Vad önskar du att du gjort mindre? Svårt att säga. Hur tillbringade du julen? Här hemma med familj +mormor och Totte. Samt hemma hos pappa i Norrköping med familj. Blev du kär i år? Nej. Favoritprogram på TV? Navy CIS. Bästa boken du läste i år? Läste ingen självmant. Största musikaliska upptäckten? Haha, kan man skriva spotify? Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg vad jag fick eller önskade mig, hehe. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt, kommer inte ihåg. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fiskminne! Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Love. 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? You tell me :D Vad fick dig att må bra? Mina vänner! Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson... Eller egentligen, Edward Cullen. Same same but different. Vem saknade du? Många. De bästa nya människorna du träffade? Finns ett par grymma personer jag träffat.

Kommentarer
Postat av: felicia

som snodde från mig, hihi ;)

2009-12-30 @ 20:19:17
Postat av: cattis

din lilla snoare! :*



som jag snodde av felicia* höhö

2009-12-30 @ 23:41:12
URL: http://bycatt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0