monday

Hej kompisar! Haft en tuff helg med utgång både fredag och lördag så jag har vart rätt slut både igår och idag. Kom hem typ kl 08 igår men lyckades ändå pallra mig upp för en långlunch med Maja och Stina. Idag sov jag ut till typ klockan 11 och var så hungrig att jag lyckades få i mig alla de där nio kanelplättarna där uppe. Med lite frozen yoghurt gled det ner fint. Nu kommer jag slocka vilken sekund som helst, ska upp tidigt imorgon för hårdträning med Andrea. Min redan värkande rumpa ska få sig en omgång.... Haha wtf... / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Walk of shame där på morgonen!

2013-02-05 @ 06:29:04
Postat av: Anonym

Hälsningar Cattis hehe

2013-02-05 @ 06:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0