valborg & födelsedagsfirande

Hej! Dagen har hittills varit grym och jag anar att den kommer fortsätta så med tanke på våra planer. Gick upp lite tidigare imorse för att hitta oömma kläder som skyddade relativt mycket och vid halv elva kom ett gäng och hämtade upp mig sen åkte vi till paintball-banan och levde rövare. Herregud vad kul, läskigt, ont osv... Haha. Det är på liv och död där inne! Och nu har jag tre fina märken på rygg och arm som liknar gigantiska myggbett. Är hemma nu och ska börja fixa mig lite smått inför kvällen. Det blir middag och förkrök hos födelsedagsbarnet Julia(Grattis igen♥!) och sedan drar vi nog oss till Förssjö för att festa med andra partypeople. Ha en fin kväll vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0