studentkryssning

Hej! Vilken jävla kryssning va. Vi åkte från Stockholm 1830 typ och jag hann festa fram till 0500 då ett av mina slappa knän satte stopp för mig... Jag skulle väl leka ninja eller nåt och hoppade över en soffa och till min stora förvåning hoppade knät ur led. Lyckades dra tillbaka det själv, men smärtan var förjävlig så jag fick åka rullstol till farbror doktor, bli lindad och sedan sängliggandes. Efter halva dagen sängliggandes blev jag sjukt rastlös så jag drog ut och dansade kryckdansen, sittdansen och sjöng med mina fulla vänner. Grejer! Fick sitta längst fram i bussen hem och blev homie med chauffören innan jag kunde sätta min fot i hemmet och landa i sängen. Fortfarande ett kryckmongo men vet ni vad?? Det gör inte ett dugg för idag blev jag stora syster!!! Åt världens finaste William ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0