my weekend

Tja vänner! Long time no see. Grym helg med fest i fredags och ett awesome krök på lördagen. Började hemma hos mig med den artonåriga delen av gänget +Maja och två åtvidabergare(Julia och Lovisa!!;)). Vi gjorde sallad, fixade oss lite snyggare än vanligt och taggade till innan vi drog oss till Henrietta där jag hade det sjukt trevligt och träffade massa nytt folk. Vid elva-tolv snåret gick vi hela ligan till Safrien och dansade oss svettiga med Nause. Det var asfett faktiskt!!
Igår låg jag och tittade på X-men hela dagen innan jag äntligen tog mig upp för att hänga lite med Maja och Stina. Vi käkade gott och glodde på film. Idag var jag uppe tidigt och drog på ett step-pass på Friskhuset med Felicia och Stina, nu ska jag softa lite innan vi ska dit ikväll igen köra Zumban. Sen ska räkorna flöda med nästan hela ligan hemma hos Stina. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0