puls norrköping

Hejhej! Nu är mina två veckor för Succé över och vad har jag åstadkommit? En jävla massa lapande framför Facebook och några foton. Bra jobbat Sarah!! Men de två veckorna som kommer nu lär det bli fart på. Ser fram emot det som fan! Ska som sagt vara EastFM och på tis-ons ska jag och Carro hjälpa till med en audition för ett nytt morgonprogram de ska börja med, så då slutar vi inte hem förrän 1900. Roligt! ... Och nu över till något helt annat. Jag har redan fått helg sååå nu ska jag steka en korv till lunch och sedan packa litegrann innan tjejerna kommer och hämtar mig. Vi ska till Norrköping och göra gatorna osäkra. Det kommer bli fett som sagt. Hörs imorgon, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0