helgen

Grym helg som vanligt, haha, och här kommer summeringen: hjälpte pappa med flytten i lördags vilket var skitkul, alla möjliga var där - pappas poliskompisar, bröder, systrar, hundar, barn och föräldrar. Några svängar nrkp-kholm, en jävla massa lastande, mat och skratt så var den dagen över ganska snabbt och jag snyltade skjuts hem av Lasse. Lunkade sen vidare till Julia där jag, Caroline, Maja, Cattis och Oskar hängde innan vi drog vidare till Martin och tillsist Freddie. Bra kväll. Idag har jag sovit asskönt för första gången på waaay to long och vid fyra drog jag och Maja till Coffee och käkade middag med Caroline och Stina. Mysigt! Ikväll har jag redigerat bilder, druckit glögg framför Gustafsson 3tr och nu tänkte jag somna till Beck-Kartellen! Godnatt, xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0