saturday


Hej vänner. Haft ett par riktigt softa dagar den här veckan och igår styrde bilen mot Julita runt sex ungefär... Fett soft kväll hos Jullan, men jag drog in till stan rätt tidigt ändå för jag ville sova hemma!

Jag ligger i min snea säng just nu och inväntar mamma som är och handlar bl.a. choklad till mig, gött! Varför min säng är sne är för att mamma pajade stödpinnen till mina sängsben när hon(på det mesta osmidigaste sätt ni kan tänka er) skulle hoppsätta sig ner i min säng för ett par dagar sedan och jag pallade inte bry mig om det, så nu när jag vände på mig lite för hastigt så small det till och helt plötsligt låg jag helt chockad på golvet, hahaha, skulle nästan kunna ge min högra hand för att få ha sett det med egna ögon.

Nehepp, om man skulle dra på lite SHM och sedan hoppa in i duschen för klockan två kommer det en duktig tjej hit som ska sminka mig och mamma och ikväll blir det en brakmiddag här hemma. Fettfettfett. Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Snäll mamma som köper choklad :) Fin bild!



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-21 @ 16:57:22
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0