jordgubbar


Vilken dag! Vilket väder! Var i skolan och softade ett tag, åkte och hälsade på Succé, hojade hem och bytte om från svarta byxor och svart t-shirt(riktigt jädra varmt!!) till det tunnaste jag hittade innan jag drog vidare till ICA och köpte med mig jordgubbar att förtära i sjukhusparken med världens skönaste tjejer. Legat och stekt hela eftermiddagen så jag hoppas att jag fick lite färg! Jag kom precis hem, så JÄVLA lökig. Om jag ska ta en dusch? Ohja, minst tre!

Ska göra en uppsats alldeles straxt och sedan är jag tokfri från plugg! Hur skönt?! Ledig från idag till tisdag också... Livet är bra!!!! Vi hörs sen, kramkram.


 - Hittade en burk med ett par bumlingar!


 - Shorts och bikinishosan från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0