freaky friday


Godmorgon kompisar! Igår efter att jag jobbat klart hojade jag och Majk iväg till affären för att hämta upp en Caroline och köpa lite hårfärg. Efter lite oro och gnäll om att mitt hår skulle bli orangefärgat och att jag skulle se ut som tiger så har jag nu snäppet ljusare hår än vad jag hade innan. Nice. Är på god väg att få den färgen jag vill ha nu!

Annars då? Har precis vaknat och om vädret tillåter(inte kollat ut än) ska jag ge mig ut på en springtur innan jag knallar iväg till skolan en snabbis för att hämta lite papper och sedan till Succé för vår sista praktikdag. Fyra veckor har gått stört snabbt och jag har lite ångest över att behöva gå tillbaka till skolan eftersom att vi har haft det lite för soft dessa veckor. I princip bestämt över våra tider osv själva... Hm, men det ordnar sig! Slutar i alla fall tidigt idag och då ska jag möta upp Caroline på torget, jag måste hitta något att klä mig i. Puss och kram!


Vogue Italia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0