lista

Stänger du av mobilen när du sover? Sätter henne på ljudlös. Hur kommer du se ut om tjugo år? Smoken! Haha. Hur var du på dagis? Gick inte på dagis, var dagmamma-unge och enligt mina föräldrar var jag en ängel.. Typ. Biter du på naglarna? När jag tänker eller blir nervös brukar mina naglar utsättas. Har du något handikapp? Bara lite störd ibland... Inget allvarligt. Är du rädd för att få hängbröst? De välkomnar jag inte förrän jag fyllt minst 60. Svär du? Nej för fan! Tror du på spöken? Jajemän! Hade ett i mitt rum tills jag sa åt honom att dra för att jag ville sova i fred. Det funkade! Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Lax! Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Kallops. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Om han bad mig, ja. Kan du laga cyklar? Nej, men jag är en jävel på att få de snodda eller att ha sönder dem. Kan du baka bröd? Kan jag säkert.. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Scrubs! Helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0