uppdate

Vilken jävla kväll i torsdags! Roligaste på länge. Jag mötte upp Maja efter praktiken och så tog vi pendeln och bussen till min kusin ute i Ryd i Linköping. Där käkade vi middag, drack vin och spelade spel med hennes vänner innan vi svidade om till militärer och gjorde oss redo för att åka in till stan och rocka Sliver. Vi gjorde allt från att bli tjenis med vakterna, göra illa oss på armarna(haha?) och vara de ända +två till typ som var utklädda på hela stället. Som vi var i centrum! ;D Martin kom och hämtade oss efter stängning. Inte fan fick vi sova ordentligt så vid nio var jag på East Fm inte helt redo för sista dagen. Men efter lite kinamat, tupplur på lunchen och några hångarv av både Carro och Andreas så gick det bra ändå! Är faktiskt med i programpunkten "tracklistan" som spelas just nu på East Fm, e med till kl 1800 så in och lyssna!  
Detta håller jag på med nu! Myser framför brasan med Elsas värld och godaste glassen. Snart kommer Maja och joinar, vi ska spela spel och doppa grönsaker. Fett va? Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0