andra advent

Det kändes på något vänster som att det var söndag igår. Måste gjort söndagsgöra eller något för det var nästan så jag ställde mig i duschen imorse vid 0700. Vad gjorde jag igår då? Vaknade upp och mådde halvbra eller halvdåligt för att jag var ute och rännde i fredags. Maja ringde mig på morgonen och efter tolv någon gång var jag, hon och Felicia på stan för att förtära en tacotallrik och handla litegrann till kvällen. Vi myste hemma hos Felicia, käkade middag med Majas far och glodde på film. Antar att Felicia gett mig några spökbaciller för jag mår fan inte bra idag, haha. Jag ska strax bege mig till pappa med brorsan för lite häng och adventsfika sen sticker jag och gör lite nytta på jobbet! Och glöm inte lyssna på mig och Carro på East Fm inatt ;) Hoppas ni hörde i torsdags eftermiddag också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0