27 december

Snodde två bilder från juldagen från Emma!
Jädrar vad bra julafton jag hade. Gick någon vecka innan och spydde galla på allt med julen, men när jag klev upp på julaftonsmorgonen och såg familjen stå i köket med händer fulla av mat och julmusiken i bakgrunden så kom den - julkänslan. På morgonen myste jag hemma hos pappa med familj och på kvällen hos mamma med familj. Julklapparna var perfekta och sällskapet likaså!! Juldagen då? Hängde hos Skoog innan vi tog en taxi till Harrys för att invänta ett strömavbrott. Vilken jävla flopp! Fick stå ute i endast klänning i drygt 1,5 timmar och frysa, fick inte gå in och hämta våra jackor. Annars hade jag kul! Igår jobbade jag satan(men med dubbellön så det gick för sig) och idag ska jag och Stina fara till huvudstaden och hälsa på Felicia över natten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0