valborg


Skön dag igår. Hälsade på frisören och blev lite ljusare på skallen. Inte riktigt den färg jag hade tänkt mig, men ändå. Sen satte jag mig i solen med mamma och käkade en kebabrulle i väntan på att bussen till Norrköping skulle gå. Mötte upp Carro och då bussa vi iväg till Norrköping för en otroligt chill dag. Fika, uteserveringar, sol, shopping och goda vänner! Bra dag.

Idag är jag uppe tidigt, ska staxt åka iväg och handla lite grejer inför i eftermiddag och ikväll, sen ska jag sätta igång och göra en greksallad som blir mitt bidrag till knytisbordet! Knytisbord, hur gulligt? :D Haha. Ska som sagt vara hos MoaLee för att sedan dra in till stan.... Kommer bli världens bästa kväll. Aptaggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0