vattenblåsor


Hejhejhej! Var fullt påklädd och skulle bara snöra på mig conversen för att sedan cykla iväg till skolan, men det var ungefär där det tog stopp. Fick inte på mig skorna för att jag lyckades åstakomma två duktigt stora vattenblåsor på hälarna igår. Försökte med andra skor, men det gick inte. Det gjorde svinont. Så drog iväg ett telefonsamtal till skolan om att jag är hemma idag.

Så vad ska man göra av denna dag? Tänkte städa mitt rum, ligger kläder överallt, man ser inte ens mitt golv. Och sen tänkte jag plugga lite, träna lite och kanske börja baka lite till på torsdag. Det är ju 14september imorgon och det råkar vara min födelsedag så ska bjuda släkten och möjligtvis tjejerna på lite tårta och sånt där... Ah, ni vet.

Men innan allt det där ska jag hinna med några avsnitt av One Tree Hill. Kramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0