candles


Titta vad jag lyckades åstadkomma med lite hjälp av min mor, lite mörk bild kanske, men ändå. Ser ännu lite tomt ut och den där svängen till IKEA är mycket behövlig i nuläget. Det är ljus och tavlor som är högst upp på listan i just detta lilla hörn. Annars är det ny säng, kuddar, lite mer tavlor och ramar, klädställning och annat smått och gott som gäller. Och på tal om gott så ska jag dricka upp min smoothie nu och sedan ge mig ut på först en powerwalk med mamma och sedan avslutar jag med en liten springtur fram och tillbaka på allén. Hörs senare, kram.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ååh vad härligt det där lät :)

2010-09-20 @ 18:11:20
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0