söndag

Haha, tja! Det var ett tag sen nu. Har haft lite annat för mig än att sitta vid datorn för en gångs skull, hehe. Praktiken går bra, har gått en vecka nu. Vi jobbar på webbshoppen och får hitta på lite olika saker. Här om dagen fick jag fota till hemsida med Caroline som modell. Får fota en hel de faktiskt, det är kul! Annars har jag typ firat brorsan både i Katrineholm och på restaurang i Norrköping med pappa, Angelica och Emil. Mysigt. Sen är det dans, träning, lite fest och sömn som tagit upp mina dagar. Idag var familjen iväg och firade min kusin som blivit tjugo bast, blev en god lunch med släkten och sånt där.

Snart står maten på bordet(mammas lasagne, bäst!!), så ska sätta mig till rätta. Vi hörs sen, kramkram.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Oh, hur länge har ni praktik? :)

2010-10-17 @ 18:19:22
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0