wazzup with the bladder

Bild från småland förra året.

Godmorgon sunshines. Klev upp för en liten stund sen från en natt med sjuka drömmar, som jag dock inte kommer ihåg längre... Meeen, vilket underbart väder... Aeh, fan så töntig jag låter. Haha, sick. Det är onsdag idag, vilket innebär sista skoldagen för denna vecka, fint sörru. Dock har vi ju nationella i matte nu på morgonen, inte riktigt lika fint... Hoppas jag får G!!! Annars failar jag nog hela kursen den här terminen, inte heller lika fint. Nu måste jag kila vidare... Ska ha på mig mina gladiatorsandaler från H&M idag, shit, sommaren är på gång. HIHI!

Kommentarer
Postat av: mathea

Fina skor ! :D <3

2010-05-14 @ 15:47:58
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0