summa sumering

Hejhej! Grymt seg, men ack så skön söndag. Bara legat och slökollat på film och på tvn. DH, Grey's Anatomy, Cougar Town och Gossip Girl osv. Fint. Gårdagen var väldigt fin den också, drog ner till djulö med Lisa och mötte upp ett par vänner för grillning, kubb och skitsnack. Vädret var på topp så det kunde ju inte bli annat än bra. Tog med mig kameran och fick en hel del grymma bilder, ni får se när jag kan lägga in dem på min egna datorn. Efter djulö drog vi vidare på fest och sedan stan för käk och träffa lite annat folk, var ju öltältet igår också så folk var det ute :) Drog hem runt ett-halv två med min mamma och hennes kompis som sällskap. Kan sumera min långhelg som väldigt, väldigt bra. Nu vill jag ha sommarlov!

En bild från igår:

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ååh låter ju hur bra som helst! :)

Sommarlov på det här nu så!

2010-05-16 @ 21:27:42
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Mathea

sv: Tack själv!

Vilket fint väder ni hade, härligt! <3

2010-05-16 @ 23:29:34
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0