trött och sliten


Hej kompisar! Hade en grym dag igår. Var som sagt dansuppvisning och det var ett genrep och två föreställningar. Det gick skitdåligt på genrepet, men det ordnade sig till de riktiga föreställningarna som tur var. Sista föreställningen var lätt roligast, var nära på lägga mig ner på golvet och dö av garv... Men jag höll mig rätt bra alltså. Haha.

Runt åtta på kvällen så åkte jag, Linnea och Julianna till vingåker för lite party. Det var längesen jag hade så kul som igår faktiskt... Har nog aldrig dansat så mycket på en fest som jag gjorde då heller, haha, dampa looooss. Klockan ett trodde vi att nattbussen gick, men den gick kvart i ett så vi missade den, men det löste sig med att jag och Julianna fick sova hos Anton trots att han inte var där, snäll filur.

Kom hem runt tolv idag och då la jag mig i sängen och glodde på film, det satt fint må jag säga... Fortfarande trött, så lär ju sova rätt tidigt idag alltså. Men det är bara bra, har ju en ny skolvecka framför mig, uäh, vill ha sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0