snack

Tjatja! Ligger i sängen med hörlurarna i öronen, har inte riktigt orkat mig upp ur sängen ännu, men det blir väl snart för magen kuuurrar. Är det fint väder idag? Måste kolla...... Ja, det var det ju! Nice. Jag ska försöka fota grejerna jag köpte i fredags så att ni får se lite nytt här in tha blog, men här är två bilder från valborg som jag blev taggad på, på facebook;


Haha, jag blev inte så bra på bild den kvällen, så jag höll mig undan från kameran(de gör jag nästan alltid iförsig)

Valborg började i alla fall med tjejerna på bilden +plus Emma hemma hos Rebecca, där var det verkligen skittrevligt och vi alla hade jättekul, sen vid halv tio-tio drog vi vidare till Felix där det var lite annat folk och jag hade väl helt okej kul där, var där ett tag och sedan tog vi en tripp till stan för lite nattkäk och träffa annat folk. Jag drog väl hem vid ett-halv två och då satt jag uppe och snackade, lyssnade på musik, käkade chips och hade allmänt trevligt med min storebror, min mamma och Thomas. Jag hade en bra valborg! :)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, det tycker jag du ska göra! Allt bra idag då? :)

2010-05-02 @ 11:06:07
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: anna

ni verkar också ha haft det kul :)

2010-05-02 @ 11:11:45
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Lena

tack ska du ha! :) och ja, de var jättebra!

2010-05-02 @ 12:09:33
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0