smile

HEJ! Förut när jag kom till skolan möttes jag av myrsvärm som hade spridit sig vid våra skåp på media, så när jag kommer och öppnar mitt skåp på måndag är jag nästan övertygad om att det kommer ramla ut en myrstack. Ba smack! Hade nationella i matte idag också, del 2. Det gick helt okej, kändes bättre än del 1 som tur var... Men jag är ju så jävla klantig så jag läste inte igenom hela instruktionen och missade de två sista uppgifterna, MVG uppgifterna... Satana! Fast, troligt att jag skulle kunna klarat dem, men ändå. Grejen är att jag har gjort så innan också, typ precis när vi började skolan förra året. Illa, sarah, illa.

Helst av allt skulle jag vilja slänga på mig bikinin just nu och lägga mig och sola lite på gården, men vi har fyra gubbar här som springer och donar och fixar med huset, så har inte sån stor lust att ligga och flasha mig inför alla... Så får avlida av värmen här inne och glo på tv istället. Ska ju ända ut ikväll, yepyep. Hörs sen, kram.

Kommentarer
Postat av: J U L I A ♥

SV: Haha visst xD

2010-05-21 @ 17:40:12
URL: http://julianoring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0