take it off

Take it off, everybody take off... Dunkar ur mina högtalar just nu, om man kan kalla det dunka på laptopen, för högt låter det inte. Tänkte dock stänga av musiken och slå på Andra Avenyn, för det är onsdag idag va? Ja, det är det. Åh, torsdag imorgon, åh lov! La-la-la-lov.

Innan jag avslutar detta inlägg måste jag skänka en tanke(på begäran) till en stackars flicka som tyvärr är lika retard som mig, hon sitter ensam, rädd, exposed och naken(hahaha) i en läskig liten by.. Här är hennes blogg, check! Wiiiow kii, Cajjoh!

Carro till höger.

Kommentarer
Postat av: isabel

ja, verkligen, det passar mig perfekt :D själv? :)

2010-03-31 @ 19:18:08
URL: http://isahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0