rostade mackor

Josefine, jag och Caroline.

Tjenareee! Kom nästan precis innanför dörren men har hunnit göra två rostade mackor som jag äter till Sex And The City just nu. Mumsy. Skolan har vart rätt soft idag, vi avslutade med rörlig bild där vi ska göra en musikvideo, så vi var i spegelsalen och övade in lite danser. Jag, Emma, Caroline och Julianna :) Det blir nog bra.

Senare idag ska jag nog iväg till Flen med mamma och Fredrik för något ärende, annars är det bara engelskaplugg och softande som gäller. Skönt. Fredag imorgon, wuhu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wohooo snart helg! Gud, lät gött med rostade mackor alltså :D

2010-03-18 @ 18:05:07
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0