klarblått

Pic; Emma. Julianna och Jag.

Godmorgon! Vaknade precis och drog upp rullgardinen för att kika på vädret - klarblå himmel, en jädra massa sol och vindstilla är vad det ser ut som. Hoppas det är varmt ute, för ska hoppa i bikinin nu och sedan lägga mig och gassa lite. Tror jag hoppar att dra till stadsparken och kika på lite kul grejs för jag kom på att det är en hel del jag måste plugga till. Har en hel krönika, en argumentationsredovisning och ett matteprov att få bra betyg på. Allt innan onsdag, så idag ska det gassas och pluggas(och badas i poolen). Vad hittar ni på idag då? xx


Kommentarer
Postat av: T I N A

fiin fin bild:D

2010-06-06 @ 13:29:14
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0