i förrgår/igår/idag

I FÖRRGÅR; Drog hem till Rebecca med Julianna och när vi kom dit var de flesta av tjejerna redan där och där hade vi bara allmänt trevligt, käkade pizza, musik, dansade, ja - allt möjligt. Sen tog vi bussen hem till Andreas där det var rätt mycket och trevligt folk, alla satt i ett utetält vid ett långbord osv... Sen blev det en sväng på stan för att träffa lite folk och sedan tog sig jag och Julianna hem i ösregnet. Var nyduschad när jag kom hem.

IGÅR; Gick med Caroline och mötte Julianna, sen gick vi hem till Juliannas kusin som tagit examen och där var det lite släkt och vänner till henne =) Hade faktiskt riktigt kul där hemma med musik, dans, trevligt folk osv. Var där hela kvällen tills vi gick vidare ner på stan och träffade alla studenter +annat folk. Jag drog väl hem runt halv tre kanske och somnade rättså på dirren när jag kom hem. Hade det riktigt kul både på fredagen och lördagen, bra start på sommarlovet!!!

IDAG; Idag är det söndag och det är fan fint väder alltså... Så ska inte sitta här och slösa bort den dyrbara tiden med solen. Utan nu ska jag ut och hänga lite vid poolen och kanske bli lite brun, kommer ju inte få sola på typ tre veckor med tanke på sommarjobbet, men nu jävlar, nu ska det stekas! Hörs sen.


Pic; Jag.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Sköna dagar det där :)

Härligt att ni har så fint väder också, här blåser det och bara blää! Men men.

2010-06-13 @ 17:27:48
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0