tröttis


Sovbrist, ätbrist(haha?), för varmt... Blablabla. Något är det för jag är trött som en jude varje dag. Helt sjukt. Så fort jag lägger ner huvudet lite(räcker med på axeln nästan) så toksomnar jag på dirren och med det sagt så kan jag fortsätta detta inlägg lite mer intressant kanske...

Var ju som sagt på stan med mor min och hängde lite tidigare idag. Vi kikade runt lite, fick med mig två army-inspirerande plagg. Visar imorgon. Och sedan fikade vi på c&l, micket miiisigt. Tog oss sedan hem och kom på att vi glömt köpa ett USB-minne till mig, så vi stack och gjorde det och nu kan jag äntligen lägga in bilder i min egna dator!!! Som jag väntat. 

Nu ska jag käka isglass i mängder... Har hela frysen full med piggelin och saftisar. Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0