pics/story






Tog inte så mycket bilder när vi var i stockholm. Orkade inte helt enkelt. Blev mest på mat och ben och speglar. Men vi anlände till stockholm klockan nio ungefär och då knallade vi runt lite och försökte fördriva tiden på bästa möjliga sätt så att alla affärerna skulle öppna. När de gjort de så kikade vi in i några och sedan blev det käk rätt tidigt, på IzmirKebab, och det skulle vara den godaste kebabtallriken jag ätit om det inte vore för den äckliga vitsåsen. Shit, förstörde allting.

Efter maten blev det lite mer shopping och sedan tog vi bussen till grönan, med hjälp av vår lärare som vi träffade på där, haha, världen är liten. Var på grönan ett tag, åkte några karuseller, käkade hamburgare, vann en stor basketboll, åkte lite till. Vi tröttnade rätt snabbt och då åkte vi in till stan igen, satte oss i kungsan och frös/snackade/fördrev tiden, gav bort min stora basketboll till ett gäng ungar, frös lite till och tillslut tog vi oss till Waynes för en chailatte och en varm choklad. Sen åkte vi hem. Bra resa med min fina Caroline. Nästa gång jag ska till stockholm blir med hela gänget i fyra nätter, fint. Under ung08 blir det då. Det kommer att vara ett grymt ös. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0