trött

Hejhej! Somnade inte förrän klockan sex imorse och vaknade klockan elva i förmiddags. Då slog jag på andra halvan av Snabba Cash som jag inte hann kolla på. Filmen var riktigt bra tycker jag... Inte lika bra som boken dock, men så är det ju alltid.

Det är lördag idag och just nu är det oklart vad som kommer att hända. Mina vänner vill köra på en utgång och jag är inte den som bangar. Men vi får se hur det blir... Skulle kunna avsluta detta ointressanta inlägg med en ny bild nu, men så har jag inga! Får se till att kameran åker med ut ikväll om det blir någonting. Behöver lite nytt känner jag!

Får bli en av mina favoritbilder som Emma tagit på mig och Julianna istället;

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min lilla dotter, ta det lugnt ikväll. Älskar dig.

2010-07-31 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0