jordgubbar och choklad

Hej! Nu är jag hemma igen. Mätt och belåten. Jag och Julianna tog oss till stan i hettan och satte oss på uteserveringen på c&l. Tog varsin kyckling foccacia och en cola, satt där ett tag och sedan gick vi och köpte jordgubbar och choklad som vi avnöjt i stadsparken till lite allsång som höll igång där. Sedan gick vi en lite promenix.

Nu har jag jätteaptråkigt och vet inte vad jag ska hitta på... Lär väl bli någon film, men inte lätt att kolla i denna värmen alltså. Men vi får se hur det blir... Kanske tar mig ut igen. Här är två bilder från parkhänget förut, hoho;


Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh bästa kombinationen typ!

2010-07-12 @ 22:03:49
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0