fint

Lite lätt drogad tjej, hehe;

Tjenahej! Sitter nyvaken i norrpan och har precis käkat lite frukost, fint. Gårdagen var fin den också. Kom till norrköping med tåget halv tolv och blev då mött av min far. Då tog vi bilen in till stan för lite lunch och det blev thaimat, på BangKok tror jag det hette, hehe. Sen blev det lite häng på stan och fick med mig en baseballjacka(tack pappa!), en ring och ett par nya solglasögon... Har ju lyckats tappa bort nästa alla mina. Inte ok. När vi var färdigshoppade så drog vi till söderköping och käkade glass, satt mycket fint må jag säga. Påvägen hem fick jag övningsköra lite... Lär bli farligt på vägarna när jag får mitt körkortstillstånd ;) haha.

När vi kom hem så toksomnade jag i cirka 3h och sen var det bara upp för lite bus med lillebror, tacos och spel med la familia. Helt okej mysig kväll alltså... Nu ska kika på tågtider hem till Katrineholm. Mor min kommer hem idag från att ha vart borta i fem dagar, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0