kämpat med datorn

Hej! Att det har tagit nästan en timme för mig att göra det gamla vanliga på bloggen, alltså - godkänna kommentarer, läsa dem, svara på en del samt att skriv detta inlägg när det i vanliga fall bara tar tio minuter, en kvart säger väl en hel del om hur seg min dator har blivit. Jag blir galen! Ungefär såhär har jag sett ut under den här timmen;

Hahahah, fan va ful bild! :D

Jaja. Nog om min dator. Igår, då var jag som sagt hos Louise med några tjejer. Det var jättetrevligt och vi spelade Alias, dansade, sjöng och bara hade det allmänt kul. Sånt behöver man! Jag kom hem rätt sent och bestämde mig för att sova länge idag. Klockan tolv vaknade jag tråkigt nog av att mamma dammsög, men jag har legat i sängen och dragit mig(läs; kämpat med datorn) ända tills nu... Kommer nog ligga här ett tag till, hehe. Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

haha nej :p

2010-01-10 @ 13:55:09
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Freddie

lugnt :) sista dagen innan jag börjar jobba igen så jag gör inget jag inte behöver :)

Slöspelar lite poker :).

2010-01-10 @ 14:05:37
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0