jag blir knäpp!!!

Hejsan! Kvällen skulle egentligen bara bestått av sängdegande med min otroligt sega datorn. Men Maja räddade mig från söndags-slappandet och drog med mig till gymmet, vilket var väldigt bra! Nu känner jag mig mycket fräschare!

... Nej, hörni. Det här funkar inte. Det lilla jag har skrivit nu har tagit typ en halvtimme. Dags för ny dator? Jatack! Jag måste fixa det här innan jag kan börja blogga som vanligt igen. Så vet inte hur det blir nu framför över, kommentarer och så får i alla fall vänta tills imorgon. Annars kommer jag hålla hela natten. Åhhh, jag blir knäpp!! Men, bara så ni vet, uppdateringen kommer inte ligga på topp.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack ska du ha

2010-01-11 @ 07:35:31
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Freddie

okej :)



passa på att njuta idag då :)



Hur känns det med skolan då?

2010-01-11 @ 11:54:21
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0