godmorgon....

Pic; Jag

... Eller ja, nästan. Jag vaknade för ungefär en timme sen. Blev lite förvånad över att klockan var så mycket, men det blev rätt sent igår. Vi var hemma hos mig och kollade på film/er, åt godis, dipp med chips(hehe) och drack läsk. När vi var som mättast så gick vi ut ett tag, tog lite bilder. Men jag får inte in dem i datorn konstigt nog. Jaja, hade en mysig kväll igår och hoppas ni också hade det!

Idag är det söndag. Frågan är ju vad man ska hitta på. Ska fråga Maja om hon är på att träna. Så länge sen nu! Annars blir det väl lite städning och ta det lugnt idag. Lika bra, ny vecka och ny tag imorgon ju. Nu ska jag duscha, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0