första januari 2010

Hej på er! Sådärja, ännu ett nytt år och det känns mycket bra måste jag säga. En ny start liksom. Igår hade jag i alla fall grymt kul! Det började med lite fixning och så vidare med Caroline och Linnea. När Josefine kom så drog vi vidare till festen där det var bra musik, skönt folk och så vidare. Hade jättekul! :) Tack Amel! Mot tolvslaget så drog vi till stan och träffade varenda liten kotte i Katrineholm tror jag, hehe. Trots kylan och att jag fick en bomb på benet så var det jättekul där också! :) Hoppas ni också hade en bra nyårsafton!

Idag har det vart tvn och jag hela dagen lång. Legat och kollat på filmer som Air Bud och så vidare. Mamma beställde hem pizza också. Hehe, har nog börjat varje nyår med en tjockisdag. Men det funkar ju det också! Nu ska jag lägga mig i sängen tror jag. Kolla på någon film och ta det lugnt. Får se vad morgondagen har att erbjuda. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0