älskling

Pic; Flickr.com

Kom bara närmre, du ska få mitt hjärta. Få mina färger, och få dig att skratta. I ljuset av solnedgången nere vid hamnen. Till ljudet av fågel sånger, höll jag dig i handen. Du påminner mig om en ängel i himlen. Du får mig att vända när jag dras med vinden. Jag ser efter dig min älskling, i alla faror. Men tiden vill ha förändring och drar isär oss. Jag vet inget värre än att din kärlek mista. Du skulle vart här men vi har delas på mitten. Med alla tårar i rösten tar vi ett avsked. Vi gråter och tröstar ständigt, men får ingen kärlek.

När vi är tillsammans älskling, är saker inte alls så kämpigt. När vi är tillsammans älskade, är saker så mycket enklare.
När vi är tillsammans älskling, är saker inte alls så jobbigt. När vi är tillsammas älskade, är saker så mycket enklare.
Anders Grega - Älskling


Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Svar; Det var så lite :)



Lycka till i tävlingen :)

2010-01-19 @ 14:11:51
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Freddie

mår du nåt bättre då? :)

2010-01-19 @ 15:17:33
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0