bingolotto

Tja igen! Näst sista dagen på år 2010 och jag har sagt det förut, men kan säga det igen; Fyfan vad tiden går fort. För fort. Den här dagen har jag ägnat åt att städa upp lite i huset inför morgondagen, smörjt in mig i body buttern 24/7 för min hud håller på att torka ut tror jag. Och! så har jag solat med mamma. Om några minuter blir det chips och dipp till middag framför bingolotton. Tänkte skrapa fram några miljoner ikväll.

Eftersom jag inte hade någon tur med shoppandet i helgen så beställde jag hem lite från H&M nyss, dels detta;

Byxorna kan bli en flopp, men har alltid velat provat den här modellen. Och leopard är ju nice! Om annat så har jag ett par fräcka mysbrallor som tillskott i garderoben. Det blev ett schysst linne och en klänning också. Landar hemma hos mig nästa vecka om det blir som det är tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0