sunday

Hej! Long time, no... Writing, typ. Har gjort en massa annat denna vecka, typ som att ha käkat tacos till frukost, dragit till vingåker med Caroline och partat lite på hennes födelsedag, köpt klart alla julklappar, vart på min farfars fina begravning - We will miss you ♥ och lite allt möjligt. Idag har jag dock bara vart ute i snöstormen någon timme med mamma för att sen dra hem och gona ner mig i soffan. Där jag har legat hela dagen idag alltså... Med en kebabtallrik och bra filmer. Bra dag!

Imorgon är det skola igen, sista dagen tänkte jag säga... Men har ju en halv onödig dag på tidag också. Sen LOV!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du några nyårslöften?

2011-01-03 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0