uppe med tuppen

Godmorgon! Sitter just nu vid den stationära datorn för min lilla ängel till bärbardator har dött. Eller, den vill inte ladda upp sig igen. Hoppas verkligen att den kommer fixa sig för jag har fan allt där. Alla bilder, alla texter, alla skolarbeten, allting.

Men annars då? Det är kanske dags att börja packa för min del nu. Åker ju inatt/imorgonbitti och jag har fått i ett par skor och en klänning i väskan. Men det ska nog bli rätt lätt att packa, det är värmebölja i Grekland nu så lär väl springa runt naken... Ne, men nästan.

Börjar lite smått få ångest för flygresan också. Hatar att flyga! Värsta jag vet... Så hoppas på lite sömn och att det går fort. Men nu ska jag äta frukost, massoooor! Åh, snart får jag äta hotellfrukost igen... Gööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0