nyduschad och nystädad


Tjo man! Har precis duschat och städat mitt rum. Trots att jag har typ två möbler som står mitt i rummet och bara tar plats egentligen så lyckas jag skita ner rummet ändå. Kläder på hela golvet, glas överallt och ja... Ni vet. Men nu är det städat och fint... Eller fint vettefan, så fint som det ska bli i alla fall.

Håller på att invänta ett samtal ifrån Emma och när jag fått det ska jag ta mig ner till ICA och möta upp henne och Caroline för att köpa godsaker till ikväll. Mys-tjej-moff-filmkväll på g. Miiicket fint.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Skönt å ha städat, jag borde också göra det.. ah jobbigt, haha

2010-08-04 @ 17:31:16
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0