lycka


Hej mina vänner och ovänner! Jag hade världens bästa dag igår, alltså den var grym på alla jävla möjliga sätt. Men jag får berätta mer en annan gång för nu har jag precis packat färdigt och väntar på att mamma ska komma hem så att hon kan skjutsa mig till tågstationen. Ska åka upp till stockholm idag med Julianna och Anton. Resten kommer imorgon. Vi stannar ända till på söndag, så vi hörs då om inte innan! Jag kommer ha det så grymt jävla äckel kul(haha, förlåt för att jag svär så mycket) de här dagarna så det inte är sant. Jag tar med mig kameran såklart! Ni får ha det så jättebraaa, puss och kram...

JUSTE! Fick min mobil idag, lycka. Kanske lyckas mobilblogga lite då... Vi får se. Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ah vad det lät kul, roligt å få höra mer om den dagen hörruuu :)

2010-08-12 @ 16:07:02
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0