körd

Halloj! Har precis vaknat. Lika körd som vanligt när man vaknar efter en powernap, var nära på att springa upp ur sängen i ren panik och skrika att jag var försenad till jobbet... Sen när fick jag ett jobb liksom? Men skola går jag i i alla fall och vi fick veta hur planen för svenskan var för detta år. Vi ska hinna med hela svenska B på ett år, så vi har att fullsmäckat schema och sex böcker ska läsas. sex? SEX?! Jag kommer dö. Hatar att läsa om jag inte gör det för min egen skull... Menmen, kanske borde börja beta av lite, har en bok hemma redan;

Nu var det 1914... Hur kul låter det liksom? Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Aaaaj, svenska B på ett år? Inte roligt.

Jag läser svenska B på två år så det är ju helt okej bortsett från att det är jordens tråkigaste ämne, meneee.

2010-08-19 @ 19:54:24
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Therese

Ta det lugnt, det hinner ni. Jag läste svenska B och svenska C paralellt med varandra ;)

2010-08-20 @ 16:38:13
URL: http://afondfarwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0