hemma


Tjena hej!! Vi tog tåget hem vid 15.30 igår. Och när jag kom hem kände jag hur rösten började svika mig, hur ögonen började svika mig och hur kroppen bara skrek efter sömn. Så jag toksomnade i min säng. Miiiin säng. Underbar känsla efter att ha legat och trängts med mig själv i en liten tvåsitts-soffa i tre nätter.

Menmen, grym lite trip i alla fall. Med mycket skratt, dans, musik, människor, shopping, hänga lite på the voice scenen(woopwoop!!), äta ute hela tiden, sova alldeles för lite och allt sånt där ni vet. Slänger nog in lite bilder och videos så småning om! Men nu är det frukost som gäller. Vi hörs senare, kram.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Låter hur bra som helst :)

2010-08-16 @ 16:15:29
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0