gäsp


Godmorgon! Nyvaken brud här alltså. Sitter och gäspar konstant och har lite smått panik träningspanik... Drömde att jag var på gymet och körde som fa-an, men vaknar upp i sängen och vill bara krypa ur skinnet... Uäk! Tror jag ska dra till gymet ikväll köra lika hårt som jag drömde... Fårhoppningsvis får jag med mig Emma.

Och påtal om Emma så ska jag glida ner till stan om en sisådär två timmar och möta upp henne. Hon ska ta hål i örat och jag behöver en ny mascara. Sen får vi se var vinden tar oss... Nu ska jag äta frukost i alla fall, kramkram.

Kommentarer
Postat av: empa

hahah ja klart vi ska ska ösa ikväll, tre ggr i veckan från o med nu ?! pussssss

2010-08-02 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0