such a crybaby

Verkar som att jag är väldigt känslig idag, efter filmen fortsatte jag gråttemat och det kom tårar till både Top Model och en film som gick på SF-kanalen... Haha, Wazzup with that?! Kommer säkert komma tårar ikväll med, dock av skratt eftersom att jag ska till Josefine och fira henne och Linnea med tjejerna, trots att jag är sjuk(kan ju vara därför jag gråter, haha). Men det ska bli så kul att träffa mina fina igen, tre dagar utan dem känns som en evighet. Neni, nu ska jag göra något åt min bleka, sjuka fejja... Hörs ikväll, kram.

Födelesedagsbarnen längst till höger. Linnea fyllde för ett tag sen och Josefine fyller idag, grattis ♥

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ääh, man är nog lite överkänslig bara,

jag är sådär jag med ibland, haha!

2010-04-29 @ 19:30:47
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0