she's my marilyn monre

Godmorgon! Igår var jag hemma hos Lisa med Caroline, Linnea och Rebecca. Vi käkade grillat och massa annat gott, kollade på film från när vi gick på sandbäcken och fyfan vad kul det var att se, hahaha. Annars så dansade vi, skrattade vi, provade massa kläder och hade allmänt kul, hehe. Runt halv tolv gick jag och Rebecca hemåt, det var en bit att gå så vi hann snacka om en hel del :) Jag tog med mig kameran igår men glömde minneskortet hemma, smart drag. Och nu har jag glömt kameran hos Lisa, ännu smartare...

Nu ska jag i alla fall käka lite frukost för magen kurrar, sen duschen osv... Lyssnar på den här gamla dängan nu föresten;

Grym! Skapliga minnen från sommaren 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0