uno dos tres cuatro cinco seis

Uppifrån; Jag, Maja, Caroline, Josefine, Julianna och Emma.

Hahaha, gud vad jag gillar de här bilden. En aning suddig är den men so what? :D Alla var svartklädda och alla hade röda läppar, jag tycker att alla ser likadana ut om jag ska vara ärlig, haha. Förutom Maja som är blond då, men det blir ju en skön twist i bilden ;)

Igår då, det började med att vi bara var ett par brudar och hade allmänt trevlig, körde kortspel och lyssnade på musik. Kollade lite på idol och så vidare. Sen drog vi vidare och tillsist hamnade vi på Mc Donald's för att köpa en chees burgare och seda gå hem. Kvällen började awesome och sen gick det väl lite neråt, en en helt okej kväll alltså! Nu ska jag äta frukost. Massor. Så... Hungrig!

Kommentarer
Postat av: maja

KANONKUL! :D

2009-11-28 @ 10:45:56
URL: http://mmelchersson.blogg.se/
Postat av: M I R A B E L L E

jag har en röstning på min blogg, det skulle hjälpa mig otrolig mkt om du gjorde det. du behöver bara klicka på rösta sen är det klart ;) jag ger alla som har röstat två komentarer :* puss

2009-11-28 @ 11:17:24
URL: http://mmirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0