nyvaken

Pic; Jag

Hej bloggen! Måndag idag och jag ursäktar för lite gles uppdatering på senaste. Jag har i princip just vaknat av ett samtal som aldrig ville ta slut och när jag är nyvaken tänker jag inte riktigt rätt, så tror ni jag gick upp och svara? Nej. Haha, wierdo! Jag tänkte gå upp och käka lite nu. Grymt sugen på glögg och lussekatterna jag bakade igår. Tror nog det blir min frukost idag... Haha, inge tjock under juletider.. Nejdååå!

Annars idag så blir det att umgås med Josefine om det blir som det är sagt. Vi ska ner på stan och busa då. Då ska jag passa på att kika ut lite julklappar som jag ska köpa imorgon. Har inte köpt en enda! Men det får vi ändra på imorgon. Jag tar nog med mig kameran till stan idag så ni får se lite nytt och fräscht. Vi hörs snart, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: naadia

sv: är faktist också trött men skönt med jullov nu!

allt bra med dig då?

2009-12-21 @ 13:37:34
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/
Postat av: ida henriksson

hihi kommer du ihåg, vi skulle ju på idolfinalen tsm, du jag och ida :')

2009-12-21 @ 19:09:08
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0